zaterdag 17 november 2012

Challenge #164

Alle deelnemers van vorige week weer bedankt voor jullie mooie bijdrage. Was weer smullen van al die mooie kaarten die voorbij kwamen. Natuurlijk is daar een mooie top 3 uit samen gesteld, deze week zijn dat:

Romy:

Miranda:

Vera:


Vera, je mag ons een mailtje sturen met je gegevens voor de kortingsbon van 15 euro bij Harlekino.

Dan gaan we over naar de challenge van deze week. De prijs wordt deze keer gesponsord door Hobbyshoppie 



Hobbyshoppie stelt zich even aan jullie voor.

Hobbyshoppie verkoopt scrap en kaarten materialen tegen een betaalbare prijs zodat knutselen leuk kan blijven. 
De merken die ik verkoop zijn o.a. Tim Holtz, K&Company, Maya Road, Making Memories, Martha Stewart, Quickutz, Cuttlebug, Sizzix 
Bij iedere bestelling krijg je een leuke attentie GRATIS. 
Ik bereken alleen de verzendkosten volgens TPG tarief, dus geen extra kosten voor verwerking of verpakking. 
Woon je in de buurt van Wijchen dan mag je natuurlijk altijd je bestelling komen afhalen. 
Iedere maand, week en weekend zijn er weer leuke nieuwe aanbiedingen...genoeg reden dus om terug te blijven komen. 
Ik hoop jullie snel in mijn winkel te mogen ontvangen. 


Karin 

 
De prijs die het hobbyshoppie weggeeft is een mooie Tim Holtz prijs. Wie wil dat nu niet winnen?


 
LET OP: LEES DE OPDRACHT GOED!

De challenge voor deze week is een kerstkaart, maar niet zomaar een kerstkaart! We laten de kant en klare kerst- en winterpapiertjes dit keer in de kast liggen. Wij willen een kerstkaart zien die gemaakt is met dessinpapier maar het mag GEEN kerst- of  winter dessinpapier zijn. Dus laat je inspireren door gewoon mooi dessinpapier(of cardstock). Het Design Team van DCL heeft weer voor wat ideetjes gezorgd.


Marjan:


Miriam:


Cornelie:


Ellen:



Rosalien:


Angèle:


Yvon:


Margot:

Anja;



Marianne:


 
Hoop dat deze challenge genoeg mensen aanzet om eens een bijzondere kerstkaart te maken Denken jullie eraan om een directe link naar de kaart op je blog te plaatsen bij Mr. Linky? De challenge duurt tot vrijdag 23 november 18.00 uur. Iedereen veel plezier met deze challenge.

26 opmerkingen:

Miranda V zei

Oh gaaf, een top 3 plek! Bedankt! Romy, jij ook gefeliciteerd met je top-3 plek. Vera, super dat je mooie kaart heeft gewonnen!

Unknown zei

Top 3 gefeliciteerd, mooie kaartjes en Vera jij met je prijs! Wat een leuke opdracht weer, ik ga mijn best doen,

groetjes Coby

Marjan zei

Van harte gefeliciteerd dames!

Je@net zei

Wauw, wat een prachtige top 3 kaarten! Gefeliciteerd, dames!
En wat een leuke nieuwe challenge met prachtige voorbeeldkaarten. We kunnen weer aan de slag!

Angèle zei

Van harte dames uit de top3 deze week en Vera heel veel plezier met je cadeaubon.

Ellen zei

Van harte met de top 3 notering meiden! Vera, veel plezier met je prijs!

Annerieke zei

Mooie top 3, gefeliciteerd allen!

Gr. Annerieke

Anita Meijer zei

Gefeliciteerd dames met de top 3-plekjes. Het zijn dan ook schitterende kaartjes. En wat een geweldige voorbeelden hebben jullie weer gemaakt. Helemaal super.
Liefs van Anita

Romy zei

Hé, wat leuk dat ik in de top 3 sta! Vera en Miranda, jullie ook gefeliciteerd!
De nieuwe challenge ziet er ook super uit. Ik hoop dat ik er aan toe kom deze week :)

Wies zei

De dames van de top 3 gefeliciteerd.
Leuke challenge.

Marjolijn van Elsberg zei

Zojuist weer eens attent gemaakt op jullie blog en ik denk dat ik weer eens een gokje ga wagen, heb wel zin om een kerstkaartje te maken!

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

van harte gefeliciteerd dames.
mooie voorbeeldkarten zijn er gemaakt, leuke opdracht,.

groetjes jolande

Henriëtte zei

Romy, Miranda en Vera, gefeliciteerd met jullie plek in de top 3. Prachtige kaarten hebben jullie gemaakt.
Ook deze keer doe ik weer gezellig mee. Mooie voorbeeld-kaarten zijn er gemaakt zeg!

Groetjes Henriëtte

Mary zei

Een leuke uitdaging!! Ik weet niet of mijn kaartje voldoet...ik heb géén winter/kert papier gebruikt, maar wel een winter stempel.....
Zo niet dan waag ik me aan een ander kaartje.
Jullie voorbeelden zijn weeer prachtig!!! Leuk voor ideeen!!
Groetjes Mary

Stampidoe@gmail.com zei

Beetje laten reactie`s van deze DCL dt-er maar was op een scrapweekeind. Top 3 dames GEFELICITEERD en Vera veel plezier met je prijs.

Zo te zien valt deze challenge wel in de smaak met nu al 21 deelnemers, super.

groetjes yvon

Unknown zei

Geweldig leuk deze challenge want ik vind kerstkaarten zonder kerstpapier prachtig al heb ik ze zelf niet zo vaak gemaakt. Ben gelijk aan de slag gegaan en het zijn er 3 geworden. Geen idee of meer kaarten mogen anders kiezen jullie er maar eentje uit ;-).
Groetjes, Joke

Riannerizanti.blogspot.nl zei

Hallo wat een leuke kaartjes hebben jullie gemaakt .er schiet bijna niets over voor ons .
groetjes Rianne

Willy zei

Gefeliciteerd dames, en ik doe weer mee!!

Karla zei

Hallo dames.

Ik doe voor de eerste keer mee want ik vind het een leuke uitdaging.

Groetjes Karla

Aukje zei

Gefeliciteerd dames.
Leuke uitdaging!!!
Groetjes
Aukje

Marlies zei

Ik heb prachtige kaarten gezien, wil ook eens een keertje meedoen. Ik had toevallig een kaartje dat voldeed aan jullie wensen. Groetjes, Marlies

Stampidoe@gmail.com zei

Karin nr 33 een hele leuke vrolijke kerstkaart,bedankt voor je bijdrage aan DCL

Groetjes Yvon

Carina zei

nog eens tijd gevonden voor een challenge en dan nog een leuke,en een dikke proficiat aan de top 3 dames
groetjes Carina

Catharina zei

Een hele leuke challenge en weer erg mooie voorbeeldkaartjes.

Maaike Huisman zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Kaartenkraam zei

Ik heb met 2 kaarten meegedaan, ik hoop dat dat mag. Leuke uitdaging!

groetjes van Ank